MERHABA ARKADAŞLAR İKİ HAFTA BİTTİ UMARIM EV SAHİBELİĞİMİ BEĞENM

İki haftayı geride bıraktık gerçekten çok tatlı ama yoğun bir iki hafta geçirdim.Eminim daha güzel geçerdi  bazı aksaklıklar oldu ama tabiki genede etkinliği devam ettirmek istedim.Moralim çok bozuk çünkü hamileyim ve sadece bulantılarımın olduğu dönem demek isterdim ama malesef 9. haftayı bitirmeme rağmen bebeğin kalp atımları ve kendisi yok.yani boş gebelik riskiyle bir aydır sürekli hastanedeyim.Her hafta ultrasonla bakılıyor ama sonuç hala yok bu cuma belli olucak ama malum insan kafaya takıyor bu sebeplerle sanırım etkinliğimi biraz gerektiği gibi yapamamış olucam bazı arkadaşları memnun edemedim ve kırıcı yorumlar bırakıldı olsun ben genede ev sahibesi olduğum için çok mutluyum.Siz sevgili arkadaşlarımı ağırlamaktan misafir etmekten onur duydum.Etkinliğe katılıp beni yanlız bırakmayan bütün arkadaşlarıma canı gönülden teşekkür ediyorum .Ve yeni davetiyeyi bırakıyorum .

39. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİ
http://pastakur.blogspot.com/  ONA ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN DİYORUM VE DAVETİYESİNİ YAYINLIYORUM

Etkinliğime buyurun
Gönderen :http://pastakur.blogspot.com/
39. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 MART 2009-6 NİSAN 2009
TARİHLERİ ARASINDA
http://pastakur.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 39.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !